rain

sitter med måns i knät, han är en riktig knäsittare, sov med mig i natt också. mysigt. trampar runt i min mysdress och dricker kamomill te och plockar lite med det vi köpte på ullared. blev lite smått och gott. och jag är riktigt nöjd. måste fota tallrikar gammal dansk design som dom nyprod. och jag har letat letat och letat. och så hittade jag dom på ullared av alla ställen (;

idag är det tre dagar efter krocken och jag mår fortfarande illa. morfinillamåendet är inte alls roligt. och jag har knappt fått behålla någon mat, eller kunnat äta. min värsta mardröm är att bli förlamad och att dom inte visste om jag brutit nacken och att jag då ev. kunde bli förlamad var jätteläskigt. har mått skit rent ut sagt och känt mig overklig. blev sån chock. inte alls själva krocken, men att få höra att dom trodde att jag kanske brutit nacken, det tog hårt. jag mår fortfarande dåligt över det. och har kännt mig helt olustig och konstig. känslan går inte att beskriva. skräck! nu hände ingenting, men att det kan vara så hårfint. usch. nej, man ska verkligen leva ordentligt varje dag, ta vara på det man har och glädjas åt det! ja någon där uppe jag har lärt mig att man verkligen ska uppskatta livet! fast det tycker jag att jag alltid har. kanske inte under mina självdestruktiva år med in och ut på akuten för överdoser. men nu! nu lever jag ju och njuter! så lägg av (; nej usch. jag blev ordentligt skakad. blir mitt första naprapatbesök imorgon. kommer få gå runt tio ggr sa han, när jag berättade hur jag hade det i nacken och vad som hänt. får hoppas att han har fel, för det är ju inte helt gratis /:

hur som helst. blir en lugn dag med massa mys, fixande, pillande, och film, god middag, kärlek och kattmys. älskart! och ikväll får vi sova på nya tempurmadrassen! underbart. kommer sova som en stock. ta hand om er, så hörs vi senare. puss&kram.






Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Förstår att det är svårt att släppa krocken, det är ju så otäkt hur fort allt kan gå. Från underbart till tragedi på en sekund! Tur att Vera var med dig <3 Hoppas vi hörs snart gumman! Puss

2010-08-04 @ 12:07:35
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback