wet asphalt, spontaneity and lukewarm nights

god kväll fina ni. hoppas ni mår jättebra och har haft en bra dag. jag är trött och ska strax äta lite rostade mackor och dricka en kopp godnatt te och sen krypa ner i sängen med doris och boken. jag saknar att sova med måns, men han vänjer sig sakta men säkert. lilla gubben <3 lucifer är happyface över doris iallafall (: och det är jag med.

idag spöregnade det när jag åkte hem från kungsholmen där jag jobbade, men fick låna paraply tack och lov (: sen åt vi middag och myste runt här hemma och nu på kvällen har jag haft spontant finbesök i en timme, doris charmar många vill jag lova (: nu ligger hon här bredvid fåtöljen jag sitter i och är helt utsträckt på rygg med den lurviga magen i vädret. sötnosen.

ska göra en kopp te nu och sätta mig på balkongen en stund och andas in den varma sommarluften. sen blir det hopp i säng. jäspar för fullt. har gått runt i mina spikmattetofflor ikväll så kan vara därför jag är så himla avslappnad och småseg. (:

vi hörs imorgon! puss&kram och sussa sött.




mysigt att avsluta kvällen med att läsa en bra bok <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback