köksrenovering

hej allihopa (: sitter och pluggar för fullt. har precis köpt ut biljetterna till lucia i globen den 12 december, ska bli så himla mysigt att gå på. vackert är bara förnamnet! mys! så det ser vi fram emot! (: jagska hoppa in i duschen strax, älsklingen kommer hem runt fem från jobbet och då vill ska jag inte sitta i pyjamas längre :p jäkla slappis. men dte är okej när man pluggar så hårt (; sen måste jag röja upp för jag har en tendens att röja runt en del när jag är ensam.. står tusen glas och tallrikar runtomkring mig vid datorn. vilken bra hemmafru jag är då.. not. jaja, huvudsaken är ju att det är fint när han väl är hemma!

vi bestämde igår att vi river ut köket i huset när vi får tillgång till det och tar en vecka till att renovera upp det. kommer bli fin fint. ska ha ett vitt i högblankt hade vi tänkt. hade vart snyggt med smalt svart kakel.. får klura lite. hade varit skönt att renovera badrummet med.. men det får vi se om vi orkar. köket ska vi iallafall göra klart, ska bli skönt. inte världens hetaste där just nu. hu.

på måndag sätter jag lösen på bloggen, det trillar in mejl varje dag. men vill påminna iallafall. det känns skönt att slippa bittra kommentarer!! :D vägrar låta såna människor komma nära mig. aldrig i livet. så ja, carro, som svar på din fråga, bloggen blir lösenordsskyddad!

ikväll ska vi bara ta det lugnt. det är massa som händer när man är tillsammans med världens bästa sebastian. han har alltid energi och är påhittig och spontan. love it! för han är precis som jag. tycker om att röra på sig, men faktum är att det är väldigt väldigt mysigt att bara sitta uppkrupen i soffan bredvid honom, god mat, tända ljus och en bra film och bara gosa. mm mys! så ikväll blir det lugn och ro för oss. funderar på att ta ett bad och hasa runt i myskläder.

jag hoppas att ni får en jättemysig kväll. och att ni mår bra.

det här mejlet blev jag så glad för, en av många er som inser att man inte ska leva kvar i någonting man inte trivs med och alltid, oavsett vad följa sitt hjärta och sig själv. annars blir man aldrig lycklig..

"Tråkigt att du har fått så mycket negativ kriktik på bloggen. det kan säkert vara att det stör folk att du vågar ändra riktning i livet för att kunna leva fullt ut och utnyttja den lycka som faktiskt finns att hämta om man bara vågar och det är få som gör."



älskar älskar älskar dig!


 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!



Har efter några månaders uppehåll äntligen börjat läsa din blogg igen.



Vill så klart gärna få lösen dit...



Ha det bra och njut av ny kärlek, härligt julmys och framtidshopp.



Emma

2010-12-12 @ 11:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback