living the dream

god morgon, god dag ni som varit vakna längre än jag (; jag håller på att tvätta, myser med katterna och har spotify på hög volym - favoriter just nu: in for the kill & tigerlily  åh, man blir happy happy! vi har fått en galen idé. vi vill flytta ut på landet, och då menar jag verkligen landet, typ uppåt i landet, till en gullig liten villa med massa kakelugnar och charm och potential! living the dream in the forest typ (; jag älskar hans spontanitet. "älskling jag tycker det skulle vara mysigt att bo på landet..?" kontras med en kommentar som "bra, jag med, absolut vi kollar hus nu på en gång!" :D haha,. han är helt underbar! älskade älskade gosgubben <3 känns det rätt så är det rätt. och våra planer är hitta ett mysigt hus, såklart kolla jobben, ta körkort nu i vår ska jag göra, frö det är ett måste om man ska bo ute sådär i ingenstans (; skaffa en jäkla massa ungar, gifta oss och kanske öppna ett mysigt café i den lilla byn. haha. jag älskar mitt liv. folk har svårt att hänga med i mina svängar vanligtvis. men sebastian är exakt lika tokig och spontan som jag och jag bara älskart! :D vi ska dela livet ihop han och jag! det kände jag första gången vi tog kontakt igen. han gör mig lycklig! på djupet! så nu sitter vi och letar hus. det blev strul med det andra, vi får se hur det går med det, annars tar vi våra sex katter och saker och åker uppåt i landet och bosätter oss! myspys (; tycker det är så himla fint att renovera stilrent i ett sekelskiftehus. ha lite blandat sådär!

här är ett hus vi fastnat för; http://www.hemnet.se/beskrivning/1137475?r=3 "salen" är 60 kvm och högt i tak. riktigt vackert. sådär har ni våra planer, våra drömmar och vår framtid. massa värme, kärlek, goa barn som springer runt och skog skog skog!

aldrig aldrig känt mig som en inbiten stockholmare, och sålänge jag har dig vid min sida älskling, då kan jag bo vart som helst <3

 



Kommentarer
Postat av: Hanna

Måste säga att det låter mycket mysigare än att bo i Stockholm! Man får så mycket mer för pengarna också! Bara min personliga uppfattning förstås. Men ja, körkort lär man behöva, arbetade med mitt men så kom snön.. blir till att ta i vår för min del också

2010-12-20 @ 13:13:18
URL: http://graficum.se/blog
Postat av: Susie

Flytta till miiiiig!!! <3 <3

2010-12-20 @ 19:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback