eternity

"jag önskar att våra barn får dina ögon och leénde, starka personlighet och styrka, att alltid kämpa vidare trots motgångar. det uppskattar jag jag verkligen med dig! du är den starkaste personen jag träffat på och jag ser upp till dig, du är helt underbar och du är bara min förevigt! jag älskar dig av hela mitt hjärta!"

igår fick jag ett nio sidigt långt kärleksbrev av sebastian. jag grät mig igenom det och grät långt efter. om någon bara kunde känna det vi känner. det är obegripligt det här som händer, det är kärlek på det djupaste djup, som sträcker sig upp över trädtopparna upp mot stjärnorna och omfamnar en med värme, lycka och harmoni. det är trygghet av den tryggaste famnar, det är skratt av den vackraste klinga, det är ömhet, omtanke, det är allt och så mycket mer. du har alltid varit så nära, men ändå så långt bort. älskade älskade sebastian. det jag känner med dig har jag aldrig aldrig känt med någon tidigare. när du ligger och smeker mig ömt över kinden, och du viskar att du älskar mig medans du tittar in i mina ögon. den känslan du ger mig är overdelig, jag önskar att fler fick ha en sebastian i sitt liv, aldrig förut har en snällare människa, mer omtänsam, mer tacksam, vackrare människa funnits i mitt liv. du ger mer än du tar, du lyfter upp mig när jag är nedstämd, du överöser mig med komplimanger, du ser mig, du är stolt över mig, du är likadan hela tiden mot mig oavsett om vi är själva eller vänner. du skryter om mig, du vill visa upp mig, du har satt mig högt upp och älskar mig. och jag älskar dig! föralltid!

längtar efter att få dela livet ihop med dig älskling <3





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback