juldagen

god morgon allihopa! hoppas ni hade det mysigt igår, jag har haft den bästa julaftonen på väldigt länge. har verkligen myst och haft det bra. jag och mamma var hemma hos henne och firade jul. jag och sebastian gick till mamma och åt dopp i grytan, mums! sen kom hans föräldrar upp och önskade god jul innan dom åkte hem till helena, sebastians lillasyster.. också min gamla vän (; och hennes familj. och jag och mamma började med julmaten, plockade fram och sen blev det glögg och julgodis framför kalle anka med en mysig brasa i bakgrunden. jag har inte haft så mycket julkänsla i år, men den kom igår vill jag lova. så mysigt! vi hade en stillsam lugn, mysig julafton tillsammans. massa levande ljus överallt och brasan, åt gott, julmat såklart.. och satt framför granen sen och öppnade julklappar. fick massa fint som jag önskat mig! underkläder, dolce & gabbana léau the one (som mamma köpte på kicks för 700 kr.. hittade samma med lika många ml på nätet för 350 kr så ska byta :P) ska köpa parfymen och kokboken "halvåtta hos mig" för pengarna som blev över. fick en röd henna kaka från lusch, en svart porslins & som är som en sparbössa, ansiktsmasker, och några saker till.. alltid så svårt att komma ihåg. hm. vi åt julmat efter paketöppningen och sen när vi var klara tog jag en promenad till tåget och åkte några stationer och blev upphämtad av älsklingen och hans mamma, så åkte vi till helena och där fick jag mer paket :$ mysig morgonrock från hemtex, stor cylindervas, inredningsprylar från hemtex, ett sötvattenspärlhalsband från snö, en "gå ut" väska med en stor rosett och handdukar. :D påtok för mycket! men glad blev jag! efter någon timme där åkte vi hem, tog en mysig snöpromenad till mamma och tände en brasa, hon var inte hemma just då, så vi gjorde risgrynsgröt och satt oss på golvet framför brasan och gosade! åh så mysigt! med granen i bakgrunden och massa kel <3 älskade sebastian! sen kom mamma hem och vi satt och hade julpicknick på golvet alla te ^^ myspys! åt pepparkakor med möggelost, och apelsinost och drack julmust. sen gick jag och älsklingen hem till oss och tände massa ljus, släckte ner och satt oss på sängen och hade julklappsutdelning :$ myyys! vi kom fram till att sebastian och mamma tänker väldigt lika :P fick ännu en parfym, exakt samma som den av mamma... men en större.. 900 kr är nog den dyraste parfymen jag någonsin fått. den ska vi också lämna tillbaka, nätet är bra det (; och köpa någonting annat. funderar på den där svea woodien som jag vill ha. i grått. mm (: fick massa mysiga och väldoftande produkter från bodyshop också. som jag prövade i dusch och efter. mys! och ansiktsmasker. väldigt nöjd med mina julklappar! (;

vi har haft en jättemysig morgon med mys och dusch tillsammans, blev lång sovmorgon och kel i sängen, en perfekt start på dagen. och sen fick jag massage :D älsklingen håller på att göra frukost till oss, kokta ägg med rostmackor och kaviar, te, gott! vi fick en tassimo kaffe/te/chocklad maskin i julklapp :D ska bli kul att testa sen! idag ska vi på julbord hos sebastians farmor och farfar och om det inte blir för sent funderar jag på att vi kanske ska gå på bio! hade varit mysisgt!

hoppas ni får en jättebra juldag! så hörs vi senare! puss&kram (:

















en gladfis ;)



Kommentarer
Postat av: Jennica

Gumman, fick du mitt mail? Så orolig att du är ledsen på mig... puss!

2010-12-25 @ 23:16:34
URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Så himla fint ditt hår är på dessa bilder. Färgen kommer mer till liv med lockarna, passar dig bra.

2010-12-27 @ 20:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback