Promenad på isen.

God morgon bloggen! Jag ligger fortfarande i sängen och försöker vakna till liv. Dricker te och har precis ätit mackor. Mysigt med frukost på sängen! Jag somnade ganska sent i natt, så i kväll blir det tidigt för mig. Är helt död. I morgon måste jag plugga massa matte för på tisdag har jag mattelektion igen. Men i dag ska jag umgås med min mamma :) hon, jag och nadia min kompis och hundarna ska ut till sundbygård och gå långpromenad på isen. Ska ta leggings under Mjukisbyxorna för i dag är det kallt. Solen skiner och det är hur mycket snö som helst. Vackert! I går tittade vi på en komedi och åt köttfärssås med spaghetti. Var för trött för bloggen. Ska bli bättre, jag lovar :) ganska mycket förändringar i mitt liv just nu. Men jag vet att det blir till det bästa. Funderat på att lägga ner bloggen tills allt är löst och ta upp den senare. Men då lovar jag att skriva det. Nu ska jag klä på mig och ta en promenad över till mamma! Vi hörs. Ha en jättemysig dag. Det ska jag ha. Puss Puss :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag kan förstå dig att du kanske har mycket annat just nu och bloggen kanske inte har högsta prio, men det är ju just du, ditt vardagliga, ditt liv som vi som läser tycker är intressant. Eller jag :) Jag tycker att det är spännande att följa utvecklingen så att säga. Men i slutänden är det ju du som bestämmer, kan bara hoppas att nyfikna jag får fortsätta följa dig.

2010-02-07 @ 19:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback