valentine's day

hej allihopa! (: hoppas ni mår bra. jag vaknade upp med en mysig känsla i kroppen. idag är det en bra dag! började med att läsa massa tänkvärda saker för alexander ur boken "en härlig bok" av mia törnblom. det står många kloka saker i den som är värda att tänka på och reflektera över. den boken har jag med mig överallt och läser i när jag känner att jag behöver peppas, inspireras eller lätta upp en tung dag!

har precis städat i köket och slagit in lite alla-hjärtans-dag presenter. ska bli mysigt på söndag! vi ska ut och äta middag tror jag. och ja, titta på film osv. bara mysa! <3 ikväll blir det bio, filmen valentine's day med massa bra skådespelare! passande nu strax innan kärleksdagen! (:

satt och pysslade med skinnjackan igår en stund. inte helt lätt att fästa nitarna, men med nya hålslagare för skinn.. perfekt, och smidigare än att sitta med en kniv! (; kommer bli så fint! spelade gitarr gjorde jag också. alle lärde mig början på faller med lars winnerbäck <3 och jag lärde honom början på the funeral med band of horses! jag blir så mysig ikroppen av aukustisk gitarr <3 ska minsann köpa en stålsträngad när jag har lite bättre ekonomi. nu har allt gått till köket, men det blir ju fint! och höjer värdet på lägenheten så! (:

ska slänga upp lite bilder och sen kika på two and a half men och tvätta, fixa och dona innan middag och biomys!

ha en jättemysig dag! och ta hand om varandra <3 puss&kram.

 

besök på indiskresturang med helena <3 jag älskar att jag knölade ner en randig tröja under den tightaste klänningen jag äger. mysig middag! <3


 

färgning av svarta slingor pågick. passade på att kladda massa smink, sånt är ju så kul (;

  

åkte och träffades söto mamma och fikade <3 hon hade färgat håret och såg ut som pippi långstrump. fiiina du <3



älskar nya undergroound kängorna <3

 

hade mysdag hemma hos saga <3 målade, tittade på pippi, myste i soffan och åt middag!





hade min veckorenovering av kroppen, varje fredag <3

 

träffade mamma och nadia och gick ut med adolf och stella på isen. det var heeelt underbart med solen, den
glittrande snön och mysigt sällskap. drack varm choklad på fårskinnsfäll i snön efter.

 



 

 

hade tjejkväll med nadia, såg på film, frossade godis, chips och cola. myste såklart med hennes hund stella också <3

 

 

myste med vera i soffan och halvsov till two and a half men!

mina senaste dagar :D puss igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback