kelsjuk? (:

haha, jag får aldrig vara ifred. vera är mystokig. jag har henne i knät hela tiden och hon kurrar och spinner som en liten elmotor. jag sitter i vardagsrummet med rentvättad flanellpyjamas och myser. har henna i skallen och det luktar äckligt, men vad gör det? vera verkar ju älska att vara runt mig ändå. haha :D ska snart göra te och mackor och titta på two and a half men. har sex säsonger och runt 120 avsnitt att plöja igenom! kul va :D

kvällen blir lugn, ska pyssla lite med ett litet projekt här hemma. va på ikea tidigare och köpte en svart tavellist. och så fick jag massa svarta ramar i olika storlekar i julklapp. nu äre äntligen på g med det jag tänkt pyssla med säkert ett halvår. är jag trögstartad eller vad?! :D jaja, så är det när man prackar på sig tusen projekt (:

nu blir det myspys i soffan med en stor kopp te, rågkusar med skinkost och gurka och tända ljus tillsammans med charlie och alan ;D

vi hörs mer imorgon? (: sov så jättegott nu. puss&kram.

 
mys i köket såklart! fin fina ljusstakarna från iiiikeeeeeeeeaa



middag <3 nam nam!







goselusen. (:



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vilka otroliga livsnjutare katter är!

2010-01-21 @ 11:31:02
URL: http://isabellesebub.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback