Måndag!

Hej på er! Hoppas ni har sovit gott. Jag vaknade vid sju och mådde illa som bara den. Gick över efter två timmar och sen kunde jag somna om :) skönt! Gick upp vid elva och åt frukost. Sen gick jag till centrum och shoppade lite. Blev en röd hårfärg. Fått inse att henna inte biter på mitt hår. Kommer vara galet lätt att färga håret nu. 40 min verkningstid ist för 4 timmar, haha :) hoppas det blir bra! Rött som bara den. Dock inte den rödaste, den var jag för feg för ännu. Måste trappa upp haha! :) sen köpte jag några nitarmband och en svart väska med nitar. Jag har blivit tjej, hör och häpna! Använder aldrig väska annars. Får se om den här blir använd :) den var ju fin iallafall. Sen blev den en knallrosa ögonskugga. Blir fint till rött hår, eller inte. Tss. Har precis räknat lite matte :) räknade över 30 tal i går. Så nu är det inte mycket kvar. Får pyssla med det och hår färgningen i kväll. :) mamma ringde och frågade om jag ville med och ta en promenad på isen med henne och adolf. Mysigt! Får se om det blir av! Vi hörs senare. Ha en jättemysig dag nu. Massa pussar! <3

Kommentarer
Postat av: Marielle

Let us see the new stuff:D

2010-01-25 @ 18:04:22
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback