plugg söndag

idag är det plugga som gäller, så jag kommer inte blogga förens i morgon. ska sitta med djupa väck och lösa knepiga mattetal ^^ men det är kul. sen blir det såklart middag och sånt med (: annars får man ju ingen energi! vaknade imorse och gick ut i köket och såg en stooor bukett blommor. alexander låg bakom den gulliga chesten. blev jätteglad! tack! <3 rosor i alla dess former, och massa andra vackra blommor. dom luktar ljuvligt vill jag lova! (: åt en god frukost tillsammans och kollade på 2 ½ men, jag gjorde varsinn frukostbricka bestående av; rågkusar med mjukost, sallad och gurka, juice, te och yoghurt. mycket gott! sen blev det dusch och ja nu ska jag plugga. alle är på akuten. fått ont i tandköttet vid visdomstanden,. stackars ):

ha en jättemysig kväll nu, så hörs vi imorgon! (: puss&kram.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Lycka till med pluggandet!det är så strongt gjort av dig att plugga matte.En annan har inte haft det så lätt med matte,är så glad att jag klarade av matte b en gång i tiden.Kram på dig!

2010-01-25 @ 08:13:54
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback