skola

god morgon! (: hoppas ni sovit gott. jag har sovit som en stock och är faktiskt för en gångs skull utvilad! :D sitter och äter frukost, blev två mackor och ett glas juice. sen ska jag föna håret som jag tvättade nyss och fixa till mig innan jag ger mig iväg mot skolan. min mattelärare ringde mig igår och sa att hon blivit uppringd av en av lärarna som hade varit med under provet jag var på och gjorde. och eftersom alla blev intervjuade efter provet så sa hon att hon tyckte att jag verkade vara så drivande och målmedveten. hur som haver, jag hamnar i en grupp för mer motiverade elever. får gratis skolbok och plugg skiva till datorn. yeey. det bästa av allt är väl att jag slipper måndag, onsdag och fredag i skolan. utan bara tisdagar i två timmar (: hur glad som helst för det! nu hinner jag ju med annat också! (:

hade myskväll igår. jag var med pontus! vi köpte pizza och tog hem till mig, satt och åt och sen valde han film. eller jag tipsade eftersom han sa att han ville se en lättsam, fjantig komedi. då blev det såklart hot chick. världens fjantigaste film. somnade i soffan, var så trött och det tog emot att åka till huddinge sen. men skönt nu eftersom det är nära till skolan (:

ska äta upp min frukost nu och sen bege mig! vi hörs senare! ha en jättemysig tisdag! (: puss&kram <3



svarthårig, luggig, och en oredigerad bild.



Kommentarer
Postat av: Felitchia

du är så jäkla fin i lugg!!

2010-01-12 @ 11:18:43
URL: http://felbitchia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback