snodd lista

snodde tidfördrivarlista av calle. fakta på djupet? i don't know! men här kommer den iallafall (:


NAMN: Fanny Alexandra Magdalena 

HÖGER ELLER VÄNSTERHÄNT: Höger

ÄR DET NÅGOT DU HELST INTE ÄTER? : chocklad med sprit och likör i.

FAVORITBAR: någon mysig på söder. ash vet inte?

FISK ELLER BADKRUKA:
badkruka till en början, sen fisk!

FAVORITVÄDER: Sommarkväll

GLASÖGON, LINSER ELLER INGET : Glasögon & linser

ÄR DU KITTLIG: ja, på benen!

SNARKAR DU: jag är tyst som en mus när jag sover!

STJÄRNTECKEN: jungfrun

FAVORITFILM: crazy beautiful & uptown girls

FAVORITORD: mysigt!

CHIPS, MORÖTTER ELLER GODIS: smågodis!

PIZZA ELLER HAMBURGARE:
uääk. inget.

FAVORITCHIPS: Estrella - Sourcream & onion

GUNGAR DU PÅ STOLEN: neej

VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TAPETERNA: vitt, vitt, lite silver, grått i olika nyanser.

RIS ELLER POTATIS: jasmin ris!

LJUST ELLER MÖRKT BRÖD TILL FRUKOST:
mörkt!

HUR MÅNGA SYSKON HAR DU: fem småbröder

BÄDDAR DU DIN SÄNG: ja när vi har gäster.. haha (:

HAV ELLER SJÖ: Hav

SALTAR DU PÅ MATEN: ja, för jag är så dålig på att salta när jag lagar den.

FAVORITKAKA: Kladdkaka

KAN DU SJUNGA: Nja, jo

VILKET INSTRUMENT ÄR VACKRAST ATT LYSSNA PÅ : aukustisk gitarr - rysningar!

GILLAR DU TECKNAT: inte direkt..

VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TANDBORSTEN
: rosa!

VAD GÖR DU OM DU FÅR HICKA: skrattar

ÄR DU KATT ELLER HUNDMÄNNISKA: kattmänniska! <3!

FAVORITDATORSPEL: jag spelar sällan! kanske sims för att det är kul att inreda?

KAFFE ELLER TE: te! mår illa av kaffe.

HAR DU EN BESATTHET: kärlek

VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
svarta!

DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? personligheten, blicken & leéndet

FAVORITALKOHOLBASERAD DRYCK? drinken orgasm (får alltid samma idiotiska replik av bartendern "jag slutar om en timme..) rött&vitt vin och guinness öl.

FAVORITSPORT? att titta på - inget. att röra sig själv - boxning, gymmet, spinning, yoga!

ÖGONFÄRG? bärnstensbruna med inslag av grönt

SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? solnedgång!

FAVORITMÅNAD? December

FAVORITDAG PÅ VECKAN? Fredagar. nu blire freeeedagsmyyys (:

SOMMAR ELLER VINTER? Sommar

HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA? I ett bostadsrättshus vid ett villaområde och nära vatten och natur. med måns, vera, lucifer och alexander!

HUR SER DIN MUSMATTA UT? jag har ingen musmatta, har ju bärbar..

KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGA? nej inte ens om jag trycker ner näsan och får kramp i tungan, haha (:

ÄR DU ROMANTISK? ja, det är jag verkligen!

SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? jag är väldigt lycklig!

Spelar du något instrument? kämpar med gitarren! (:

Dina första tankar när du vaknar? "idag blir det en bra dag. det är mitt ansvar att göra mig själv glad!"

Biter du på naglarna? nää, men jag klipper av dom!

Hur gammal är den äldsta person du kysst? runt trettio.

McDonalds eller Burgerking? BK

Sjunger du? i duschen, i min låt som jag spelat in, hemma, ja jämt!

Vad har du för skostorlek? 37-38

Kommer du överens med dina föräldrar? ja min mamma!

Din hårfärg? röd henna! men funderar på ännu rödare snart!

Vad sover du i? I min supersköna säng från ikea!

Hur svarar du i telefonen hemma? aa, det är fanny..

Drömmer du mardrömmar?
väldigt sällan!

Favoritklädsel? väldigt blandat. men unikt går jag igång på!

Favoritgodis? kan inte välja bara EN.

Hur många kuddar sover du med? två och min snuttefilt.

Saknar du någon just nu? Ja mycket!

Är du blyg? Nej. men kan bli obekväm när jag umgås med någon som pladdrar för mycket.

Tycker du att du har fin dialekt? ja! jag är glad över min stockholmska!

Tycker du om fester? ja, hemmafester kan vara riktigt roliga!

Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 20, minst och begränsade köp!

En bra film? true romance!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback