svalna muffins <3

just nu sitter jag i köket. taklampan är på lägsta styrkan, ljusen flackar omkring mig och jag mår bra. bättre än på länge. fy va skönt! vi har haft en mycket bra kväll (: är glad för att vara hemma. det känns skönt. jag trivs här. vet att jag skulle kunna vandla om vilket sketen lägenhet som helst till att bli mysig, det sitter i min natur. haha (; det var inte så jäkla mysigt när vi flyttade in faktiskt! men nu så. nu trivs jag här. sitter och väntar på att muffinsarna ska svalna lite. sen ska vi göra te, tända ljus inne i vardagsrummet och titta på något avsnitt av two and a half man. kul serie! har följt det länge nu (: sen blir det sängdax! är riktigt trött. även fast jag sov ganska många timmar i natt. hur som helst, ja, sängen! skönt!

imorgon ska jag och pontus in till stan, hämta paketet vi skulle hämtat idag, vi ska fika och umgås (: ska bli mysigt! lördag och söndag blir lugnt. tisdag är det först skola, och sen ska vi, jag och alle till ikea och beställa resten av köket, så vi kan komma igång med det någon gång (: ska bli skönt att få det gjort. och riktigt skönt att få laga mat i ett renoverat kök. yeey!

nehä ni. nu ska jag göra te och fixa lite mysigt innan vi slår oss ner och glor på något avsnitt. blir upp imorgon runt tio. ska vara hos pontus vid tolv så (: vi hörs imorgon kära ni. tack för era kommentarer. blir väldigt glad :$

godnattpussar <3



en sån här fick jag i julklapp! gissa om jag blev glad! använder den hela tiden :D tack tack tack <3



Kommentarer
Postat av: Anna

Gillar verkligen tändssticksask-fodralet =) Ska nog inhandla ett sådant till mig!

2010-01-15 @ 06:47:50
Postat av: Alexandra

Vad skönt att höra att du mår bättre nu,du får ha en sån trevlig och skön helg nu! kram kram!

2010-01-15 @ 16:13:35
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Åh så fin! Vart kan man köpa den???



Kramalin

2010-01-16 @ 08:22:40
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback