fyra my(s) dagar!

när man behöver sina vänner som mest då finns dom där bakom, bredvid, stöttandes och fina. ja dom finns här alltid, varje dag, varje minut, men nu behöver jag dom omkring mig och ikväll kommer världens bästa my upp från skåne och hittar på mys och kul i 4 dagar! vi ses ofta nu och jag älskar det! och på fredag nästa vecka är det eventuella planer på att åka med världens bästa helena (ja för mina girlsoliders är bäst) till hennes pappas landställe och shoppa på ullared som ligger en stund därifrån. hade varit jättekul! (:

idag blir det lugn och ro, my kommer ikväll. ska fika med mamma på castello och sen gå och handla mat till middagen, tror det blir lax! och ikväll ska vi ha mysigt med film, te och tända ljus! längtar!

vi hörs sen. blev inte så mycket skrivande, skrev ett meter långt mejl till läsare (; puss!





Kommentarer
Postat av: Doris

Åh vad mysigt att My kommer igen <3 puss!

2010-07-23 @ 16:32:57
Postat av: Petra

Skojigt!



Hälsa My så gott!



Kram vännen å trevlig helg!

2010-07-23 @ 17:33:38
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Kvinnan har läst OCH svarat på mailet! ;) Puss

2010-07-23 @ 18:31:48
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Mysan

och du är världens bästa fanny<3

2010-07-24 @ 00:50:20
URL: http://eyewitness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback