god morgon måndag

har varit vaken och sådär mysigt seg sen kl elva, legat och drait mig och fixat lite nu på morgonen. jag är nöjd med gåvan jag och mamma ska ge på svärfars begravning. tror den betyder så mycket mer än bara blommor.

ikväll ska jag och hjärtat gå på bio. se tredje filmen i twilight sagan, eclipse. ska bli jättemysigt och jag har verkligen längtat! men innan det ska jag packa ihop mina saker hos mamma och jag ska ut i solen. imorgon eller ikväll flyttas det hem till bostadsrätten och det är pirrigt vill jag lova! ska bli mysigt att komma hem! jag är lite smått trött på att leva i en flyttkartong. för jag har gjort det påtok för länge. men nu är köket klart och vi flyttar hem igen. <3

dagen består alltså av packning, solning i parken med glassintag och vattenintag. kanske köper en pizza och äter ute också. ta med bestik och sätta sig på en filt. vi får se. kl 21 börjar iallafall filmen och då blir det mys och popcorn i biomörkret! sen hem och sussa.

ska ta och klä på mig vanliga kläder.. springer fortfarande runt i en t-shirt (: duscha gör jag senare ikväll innan bion, man blir så varm på dagen. tack och lov för fläkten!

ha en jättemysig dag nu! puss!

 
 



Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Aha, det va rörigt hihi, men jag förstår :) Hoppas hon funkar med de andra då, man fäster sig ju så fort vid en katt! <3 puss hoppas flytten hem går bra!

2010-07-05 @ 15:00:05
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! Funderar på att skaffa katt, lite orolig över att man kanske utvecklar allergi dock, har fått för mig att din man är allergisk, du kanske kan ge lite tips hur man ska göra för att minska exponeringen? Skulle vara mycket tacksam!

2010-07-06 @ 10:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback