God natt

god natt raringar!

har inte haft tid eller så att blogga idag. men har haft en jättemysig dag iallafall. hade pizza-picknick med hjärtat på en filt med vattnet som utsikt och solen i ryggen. väldigt lugnt och behövligt mysigt! tack <3

imorgon ska jag upp vid åtta tiden, äter fruskot och duschar och sen knatar jag till tåget som tar mig till centralen, ska resa långt ner i landet. bloggar såklart från tåget! kul med iphonen :D har gjort nästan alla mina listor på spotify i offlinemode. vilket betyder att jag slipper sitta och bli tokig när mottagningen försvinner och musiken pausas (;

nej ska nog ta och hoppa i säng nu. vet inte vad jag ska skriva. min hjärna är lite småöverhettad och trött nu. vi hörs imorgon vid frukost och på tåget (: jag vet inte hur man lägger upp bilder när man bloggar via iphonen, ni som har en iphone, vet ni? för jag vill såärna kunna blogga när jag är ute också! kommer till "ladda upp bild" sidan, men det finns ingen knapp för ladda upp.. hm. hjälp!

sov så gott nu! (: dröm sött. puss&kram!









Kommentarer
Postat av: Doris

Du är så vacker! Smälter i värmen, och då menar jag inte värmen från solen, utan värmen från dig!

2010-07-12 @ 04:18:50
Postat av: Hanna

Hm vet inte angående mobil bloggningen, vet att det finns wordpress apps om man har en wordpress blogg dock som ska vara smidig! Ha en fin dag!

2010-07-12 @ 07:16:48
URL: http://kreativtkaos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback