home

nu är jag hemma och ska hoppa in i duchsen, är helt slut, varm och trött. lååång bilfärd när man är illamående och känner sig döende, men jag överlevde även den här åksjukan. ska aldrig mer åka någonstans utan mina åksjuketuggumin ^^

vi har haft helt underbart mysiga dagar på landet, åkt båt, solat, myst, grillat, gått promenader, vilat mycket, läst, och fikat (: mysigt ja! tack hjärtat för dom mysiga dagar! <3 idag var vi i norrtälje på american carshow och tittade runt, mycket fina bilar och coola rockabillys. jag är lite små kär i sånna bilar, är ingen bilfantast i vanliga fall. men typ dodge tycker jag mycket om och det var massa sånna fina bilar (: "råkade" smita in på området med alla uppradade bilar och slapp betala, höhö. men det var faktiskt inte värt de pengar det skulle ha kostat. roligare att se bilarna på gatorna ju!

så åt vi på restaurang också. mamma och peter kom dit och åt med oss. tog oss femtio minuter innan vi hittade en bra restaurang och god mat fick vi minsann (: åt glass med lakrits strössel på ett café efteråt och sen tog vi en promenad mot bilarna! åkte hem och nu är vi som sagt hemma. hjärtat stannade på landet en natt till men vi ska ses imorgon och sussa i bostadsrätten. ska ta hem katterna på måndag också. ni kan ju gissa att jag längtar!!

imorgon ska vi in till stan och kika gitarr. ska köpa en stålsträngad till mig i bra storlek, för den jag har nu är påtok för stor för mina små händer. så det ska bli riktigt kul att få en bra gitarr. hade tänkt att lägga runt tre tusen och det är mer än väl för en nybörjar gura..! sen ska vi även förbi en tjej och kolla på en kissekatt. vi har lämnat tillbaka milia, för det gick inte med dom andra katterna och jag vill ha en från början. det kände inte rätt helt enkelt. så kissen på bilderna här nere blir besökt imorgon (: mys!

ska ta och hoppa in i duschen nu och sen blir det mys med wallander film och ostbågar och godis. inte så sugen med tanke på illamåendet, men men (; några slinker nog ner.

har ni haft bra dagar ni med? hoppas det! vi hörs senare eller imorgon! puss&kram.

 



Kommentarer
Postat av: Doris

Åh vad kul med gitarr! Och vilken söt katt! puss

2010-07-17 @ 21:25:47
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Gud så bedårande söt!!! Synd att det inte funkade med Milia :( Puss

2010-07-18 @ 02:24:12
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Petra

Har känt mig åksjuk i helgen utan att åka bil... inge vidare.



Vilken go kisse! Den verkar väldigt allert och personlig.



Kram

2010-07-18 @ 09:50:57
Postat av: Hanna

Gud va söta! Det är farligt att åka och titta på kattungar, själv så får vi hem en liten Sookie om 2 veckor längtar



Jag prövade de där banden mot illamående i helgen (båtresa) och de funkade riktigt bra! Brukar må dålig så fort jag tittar ned annars, de heter sea bands tror jag. Ha det så mysigt!

2010-07-18 @ 11:15:57
URL: http://kreativtkaos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback