Jullängtan

jag är knasig. men jag längtar så himla mycket till julen. älskar verkligen den årstiden! helt underbart mysigt! och våran londonresa <3 ja, jag längtar varje dag! kommer bli supermys! idag har det varit så mulet och spöregnat, och det som värmt mig idag har varit underbar kärlek, tusentals levande ljus, och varma kattungar. nakenkatterna var underbara! och det var inte bara jag som blev förälskad vill jag lova (;

vi har städat här hemma, myst runt i myskläder, tvättat, ätit tacosrester. och nu blir det fika och film. kärlek3000 som jag inte såg klart igår. ska se om den. blev så rörigt igår. huvudet och tankarna satt inte på rätt ställe.

skriver nattiinlägg sen. hoppas ni mår jättebra och har en mysig kväll. det har vi <3

puss.





Kommentarer
Postat av: petra

söt

2010-07-29 @ 22:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback