kattfnatt.

 


milia som ska heta doris om vi behåller henne. måste se först hur de andra går ihop med henne.. är en chinchilla perser.

  

älsklings lucifer blå perser exotic som är äldst (:

 

måns är våran hundkatt, tillgiven och pratglad, siames med blåa ögon <3
 

älsklings vera <3 också chinchilla perser med gröna ögon. älskar dig!

funderar fram och tillbaka. vi har en vecka till och sen ska vi bestämma oss. jag fastnar mer och mer för dig. och du är en söt liten dam. jag hoppas du vet det! <3 imorgon åker vi hem hjärtat och du får träffa dom andra katterna. du ska få heta doris om vi behåller dig. och katten vi ska ta från veras familj, veras syster väntar kattbebisar ska heta hedvig. två chinchilla perser med sötaste namnen och charmigaste utseéndet. doris och hedvig, lucifer och måns. en salig blandning och jag älskar det! jag älskar mina katter!!



Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

<3 Finns inget bättre än ens katter, de kan man lita på i alla väder <3

2010-07-05 @ 01:29:22
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Har hon inte träffat nån av de andra katterna? Var det bara Vera som bodde med dig hos din mamma? Kram hjärtat

2010-07-05 @ 01:34:36
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback