sommaräng

god kväll kära vänner. hoppas ni mår bra. jag är glad att jag äntligen är framme. är helt slut i huvudet. ist för ett x2000 som det var meningen att jag skulle åkt på så blev det ett ruttet loktåg, haha. det var två och en halv timme sent och hett så in i helvete! men när vi kom ut och nästan var framme i lund och stannade med tåget på en äng. full med rappsblommor, helt underbart. reste mig upp och stack ut huvudet ut ur fönstret och kände blomdoft och sommarvindar i ansiktet! så härligt! man får ta vara på mysiga ögonblick!

vi har precis ätit god middag och ska ta en promenad i (regnet?!) skönt! ner till videobutiken och hyra film (: sen blir det filmkväll och sen sova. jag är helt slut efter den långa tågresan och avslappnad. det är mysigt när det regnar ute. brukar alltid somna till ett regnsmatter i lurarna (bra app till iponen)

nu ska vi bege oss ut på äventyr (: vi hörs senare, eller imorgon. är bara här tills onsdag, så ska inte sitta så mycket vid datorn.

ha en mysig kväll nu! (: puss&kärlek.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback