whi!

jag fick jobbet och det känns hur bra som helst (: trevliga och söta föräldrar och urgullig julius (: glad! umgicks med dom i över två timmar, vi var i parken och lekte, gungade och pratade, gick hem till dom och blev bjuden på middag. så snälla! idag har jag varit på toppen humör och jag är det fortfarande. sånna dagar tycker jag om! när energin flödar och man skrattar åt allt. tänk vad mycket ett leénde kan göra för andra. log åt en kvinna på tåget påväg hem och fick ett varmt leénde tillbaka. har två till intervjuer imorgon också! får se hur det blir med den ena, för det tar 1,37 min att ta sig dit ): inte direkt optimalt.. får se!

nu ska jag försöka samla ihop era frågor och så svarar jag senare ikväll. så ni har några timmar kvar att fråga (: kul att ni frågat en del. ni vet ju det mesta om mig dock! och tack för era kommentarer. blir så glad! <3

ska se två wallanderfilmer nu och sen kommer jag in. hoppas eran kväll blir mysig! puss&kram!








Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Grattis gumman! Om du är så som du är i bloggen även i verkligheten så kan jag inte se någon som inte skulle anställa dig!! Puss

2010-07-09 @ 21:59:10
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hur gammal är du? Har kikat lite på din blogg och måste säga att FYFAAAAAN vilken fin brud du var!

2010-07-10 @ 02:11:33
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Mimmi

alltså brud som i bröllop... jag försökte inte flörta med dig ;)

2010-07-10 @ 02:14:08
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Vad ungt du gifte dig! Vad kul!



Nu har jag tittat på bilderna igen... jag ska inte tjata men fanihelvete vad vacker du var. Jag är typ hemligt förälskad i bröllop, kan fantisera hundra timmar i sträck hur mitt skall se ut... ^^ haha



Du förresten, har du haft någon ätstörning? Jag skriver en ätstörningsblogg och tror jag hamnade här efter att ha läst en kommentar från dig på någon liknande blogg.. Kram!

2010-07-10 @ 15:44:45
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Olivia

jättefina bilder hur gör du så att dem får den där gammal bild touchen på dem :)

2010-07-18 @ 13:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback