dan före dan..

good morning sunshines. sitter och dricker en kopp te och tittar på design simon & tomas och framkallar massa svartvita bilder på fujidirekt.. närmare hundra st. blir många på vera gosen såklart. vill kunna se henne hela tiden när jag är hemma. så alla foton ska fästas med transparenta häftstift på dom svarta anslagstavlorna! kommer bli jättebra!

ska leta recept nu för imorgon kommer mysan hit och är här i fem dagar! ska bli så himla roligt och jag har verkligen längtat, det har vi nog båda (: köpte biljetterna för över två månader sen. eller var det en? känns som en evighet iallafall. har massa mysigt inplanerat och det ska bli riktigt skönt att få krama om henne igen. var ett bra tag sen!

ska ta och sätta lite fart nu, så jag hinner med allt innan vi ska åka! vi hörs senare, hoppas eran tisdag blir kanon (: puss&kram.



galenskap och kärlek i fem dagar , kan inte bli bättre !





Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad skönt för dig att få ha någon som kan låta din tankar förvsinna från sorgen lite mer.

2010-06-22 @ 14:24:53
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Mysan

jag ÄLSKAR dig. Har problem att packa, som vanligt hihiihih !

2010-06-22 @ 18:06:45
Postat av: J e n [fotografi]

Åh, vilken fin vänskap ni har. Lite avis blir man allt, fast på ett positivt sätt hihi :) <3

2010-06-22 @ 22:59:19
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback