regnbågsströssel

vi satt och stirrade ut i tomma intet på tåget hem. haha. så himla trötta. har åkt karuseller, ätit mjukglass med regnbågsströssel, mått illa, skrattat och varit snurriga. extrem var nog den enda vi ångrade att vi satt oss i. och då åkte vi den endå flera ggr förra sommaren. vi börjar helt klart bli gamla (;

när vi kom hem tog jag en varm dusch, stod länge och bara njöt, älskar att duscha på kvällen. dukade fram brödrosten, hembakat dinkelbröd, bregott havssalt och ost. gjorde varsinn kopp te, tände massa ljus, dämpade belysningen och satt oss ner och pratade, myste och fikade. ett bra avslut på den här kvällen.

ska strax krypa ner i sköna sängen och sova. jag är verkligen helt slut! va kul förresten att ni uppskattade det jag skrev om lyckan. ska svara på era kommentarer imorgon, nu är min hjärna redan i sovläge (: ta hand om er och sov så gott! puss&godnatt.









Kommentarer
Postat av: Mysan

men kul har vi haft älskling<3

2010-06-28 @ 10:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback