sex and the city 2

favoritlåt just nu.

vaknade vid åtta imorse och har legat med bärbara i knät under täcket och kollat runt på nätet och ätit frukost i sängen. mysmorgon. sen blev det dusch och åka med mamma till mediumet katarina som jag var hos förut. hon ringde mig och ville att jag skulle komma tillbaka, fick gå dit gratis och fick massa råd. vi får se om allt slår in som hon spår fram. blandade känslor ska jag säga. men jag vet att allt blir till det bästa tillslut.

satt mig på ett thailunchställe efter jag var klar hos katarina och åt luch på deras uteservering. förut tyckte jag att det var så himla läskigt att äta ensam, fika osv. men det är skönt nu. jag tycker om att vara med mig själv (: sen satt jag och adolf (han var iof med mig) på en gräsmatta i solen och lite skugga för hans skull. hällde upp vatten till honom och drack min loka, läste amelia och njöt av solen.

nu har jag varit hemma en stund, ska strax ner till loppisen och kika lite, sen ikväll ska jag och hjärtat på bio. se sex and the city 2. ska bli mysigt! har sett fram emot den filmen (: 2,5 timmar tjejfilm. mohaha. försöker hitta på så mycket jag bara kan nu, för jag gråter bara om jag sitter. det är hemskt. känner mig helt uttorkad. hu.

vet inte hur jag ska vara heller. om jag har kul och mår bra en stund känner jag mig hemsk mot vera. och pratar jag inte om henne ständigt känns det som att jag gått vidare. vilket jag inte har. men jag tror ni vet utan att jag ens behöver skriva att när jag inte nämner henne här, så finns hon i mina tankar varje sekund. och jag känner mig ständigt låg och ledsen. när man får kämpa upp ett leende då är man inte glad. känner mig halv utan henne.

kvällen blir mysig med bio och sånt och det ser jag fram emot. så glad att du finns i mitt liv. jag älskar dig alltid! och jag finns vid din sida. glöm aldrig det. <3

storkram/fanny.








Kommentarer
Postat av: Mysan

älskade Fanny. Även om man inte nämner älskade Vera och att man inte ständigt pratar om henne så betyder det inte att man gått vidare. Jag pratar inte om Felix hela tiden och jag har inte gått vidare. Han finns städnigt i mina tankar hela tiden och saker kommer påminnas om honom och henne. Att gått vidare gör man aldrig för att dem lever inom en. Men man kan ta avstånd och tillslut minns man allt istället positivt istället för "döden" Jag älskar dig Fanny<3<3

2010-06-09 @ 17:19:18
URL: http://eyewitness.blogg.se/
Postat av: J e n [fotografi]

Vera vill att du ska vara glad, det är jag säker på. Du glömmer henne aldrig, det är det viktigaste. Jag vet gumman, att hon hade de mest lyckligaste åren man kan ha hos dig, tro inget annat! Hon sitter o tittar ner på er nu, och kommer alltid finnas där! <3



Jag finns här om du behöver prata.. gråter gärna ikapp! <3 kramar!

2010-06-09 @ 18:13:20
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej fina!



Hon kommer alltid vara med dig! Både när du är ledsen och glad. Tänker på dig.



KRAM KRAM KRAM

2010-06-10 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback