fredagsmys

åh vi har myskväll delux här hemma! har ätit jättegod middag! vi ska strax spela monopol och dricka te! sen blir det efterrätt bestående av kladdkaka (frödinges är riktigt god) med färska hallon och passionfrukst till, sen blir det rysarfilm och smågodis! riktigt mysigt med mysig helgkänsla i kroppen! jag är på jättebra humör och det blir massa mysande i helgen, längtar! (: vad ska ni hitta på för någonting?

idag har jag haft slappisdag. åt en god frukost, har designat en ny planch, det tar sin lilla tid, men det blir, riktigt fint! jag har planerat inredning hos pontus, varit och fikat hos mamma och handlat massa godsaker till helgen (: har kommit på hur bra det är att vara nyttig i veckorna och skämma bort sig själv på helgerna! blir mysigare då också (: unna sig!

ska koka te nu och krypa upp i soffan! ljusen är tända och pyjamasen ska jag strax hoppa i. sen kan myskvällen fortsätta! (: ha det så bra, så hörs vi mer imorgon! ska slänga upp ett frukost tips också!

fredagspussar <3




Kommentarer
Postat av: Marielle

Å guuud vad FIN du är Fanny<3!

2010-03-20 @ 09:02:22
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: fanny

marielle; tack gumman :D glad jag blev. du med <3

2010-03-20 @ 16:23:45
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback