Idag är ingen vanlig dag..

.. för idag är det världens bästa helenas 25 års dag. grattis gumman! <3 usch vi börjar bli gamla! i september fyller jag 25 år och jag förstår fortfarande inte vart alla år tagit vägen! nu sätter vi lite fart, börjar ju få ålders nojja :D utbildningen är ju i full gång och jobb också! livet rullar och det känns riktigt bra (: efter regn kommer solsken eller hur? allt faller på plats och det känns riktigt skönt.

nu är det bara två dagar kvar, sen sätter jag igång och bloggar igen. hoppas ni mår underbart! jag har precis sminkat klart mig, vi ska ut på stan och köpa lite saker (: har varit massa fix den senaste veckan. hela köket är utrivet, nu väntar vi bara på en elektriker som ska skicka mejl om prisförslag! alex var hemma när han kom och sa att han såg ut som arne waise tss., alexander är ledig igen så idag drar renoveringen igång igen. börjar med att spackla väggarna och måla, lägga in valnötsgolv osv (: jag har renoverat hemma hos pontus det blev för övrigt jättebra, vitt, ljust och fint (: nu är det bara nya möbler som ska in., ska åka till ikea med honom någon dag och kika runt (: åh, jag älskar att fixa med inredning! har hjälpt några andra innan också! gjorde ett hjärntest för någon dag sen som sa att jag ser allt i bilder, inte ord. vilket stämmer väldigt bra när det gäller planering av inredning och renoveringar. perfekt för då vet man ju precis hur det kommer se ut! myst med mamma haft filmkvällar, och umgåtts med nadia.

nu ska jag klä på mig och sen ut! ha en jättebra dag! så hörs vi igen den 15de! massa pussar&kramar!



den gråa färgen är riktigt fin (:





Kommentarer
Postat av: denpositiva

25 är ingen ålder! ni kommer att leva minst 4 gånger 25!

2010-03-14 @ 18:26:57
URL: http://denpositivabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback