Lördag!

hej allihopa! har ni sovit gott? jag sov underbart under duntäcket med doris. (min söta gosetjej från lagerhaus, hihi) vaknade vid tolv, då hade jag sovit i åtta timmar, låg och läste och skrev i dagboken innan jag somnade. min kropp är inställd på åtta timmar och sen vaknar jag utan klocka som ringer! perfekt! (:

har ätit mysig frukost, inget flådigt alls, men jag blev mätt. och nu sitter jag med mp3n i öronen och ska strax plocka fram matteboken och börja plugga! sen ska jag och mamma till helena på födelsedagskalas, mysigt! hoppas hon blir glad för sina presenter (: men det tror jag. jag och helena skiljer oss på vissa plan, bla, det här med födelsedagskort. hon gör hemmagjorda med mycket tid nerlagt det syns! och jag har inte ens köpt ett kort. fy skäms. kanske ska gå och köpa ett innan vi åker.

nej nu ska jag sätta fart! så jag blir klar med dom här talen någon gång (: ha en jättemysig lördag! ta hand om er <3 kärlek!



du & jag alltid <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback