middag!

nu börjar min mage knorra, snart dax för middag! har klurat lite och jag tror det blir kokt fullkornspenne pasta, så funderar jag på arlas gourmet saffran & tomat, lite purjolök kanske? värma allt och salta och peppra och toppa med kräftstjärtar, avokado och ruccola. kan bli riktigt gott. och en brödbít till. mums!

har pluggat heeela dagen, och det är kul, rikitgt kul (: håller på med geometri nu. och jag har nya fina linjaler att pilla med och klia mig i huvudet med. kom på mig själv när jag satt och tuggade frenetriskt på en linjal och slutade tvärt när jag kom på att det nog är ganska många som fingrat på dom i affären. hu.

ann ringde nyss, vi ska ut och äta middag i veckan, ta ett glas vin och njuta av livet. prata lite och ja, ha mysigt (: sen har jag även inbokat en fika med jesper någon dag i veckan som kommer och då ska vi minsann besöka det ombonade och omtalade fiket vurma! har hört att dom ska ha mycket goda luncher där (: sen blir det på med dansskorna en helg inom snar framtid, för då ska jag och helena ut och dansa! ska bli skitkul :D vi har pratat om det så länge nu, så fick ett spontant ryck igår och inom loppet av några minuter hade vi en kväll inplanerad! <3

jag skäms, men jag sitter fortfarande i pyjamas, känns okej en söndag, men det har blivit ganska många dagar i sträck nu :p så får skylla på att jag faktiskt pluggar och slappar och inte har någonting att direkt gå ut till. men jag har bestämt mig för att i veckorna, även fast jag är ledig ska gå upp, äta en rejäl frukost, duscha och klä på mig vanliga kläder! men på helgen är det okej att mysa runt i pyjamasen, faktiskt (:

men som sagt, ska ta och hoppa i vanliga kläderna, vilket innebär att hoppa i mjukisbrallor och hoodie, lika slappt som pyjamasen egentligen, tss. men men.. och ta en promenad i ischvädret och handla middagsmat! sen blir det såklart dusch, middag, lite mer plugg och film, för på söndagar är det minsann obligatoriskt med en myskväll med film <3 sådeså (:

mår ni bra? mysig stor kram till er från mig <3 ps. har en ny kategori; livet är underbart. för visst är det underbart? man kanske inte alltid ser det framför sig, men letar man och uppskattar det man har, så är livet riktigt, riktigt underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback