monday

hej allihopa! just nu sitter jag mest och väntar ut tiden, ska strax iväg ut, ska på möte och sen blir det mysfika med mamma på vårt favoritfik. sen ska jag plugga hela dagen idag med. ska bli ruggigt skönt när jag är klar med allt, inge bra alls att skjuta upp saker, men ibland blir det ju så ändå!

åt en god frukost när jag slog upp ögonen, blev dock inte omeletten jag tipsade om, den ska jag göra i helgen tänkte jag (: blev ist en tallrik yoghurt med torkad frukt och massa nötter. det är perfekt att ta lösvikt från naturgodiset. inte jättenyttigt, men gott och man blir pigg! (: blev en smörgås med ost och ett glas juice också.

idag skiner solen i storstaden, riktigt mysigt! ska fixa mina svarta converse light med alla krämer och sprayer jag köpte med (dom är i skinn) så jag kan börja använda dom! <3

nej nu får jag ta och klä på mig och gå iväg, vi hörs senare! ha en jättebra måndag! pusspuss (:



mys med vera <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback