stan

god morgon allihopa! (:

hoppas ni sovit gott. jag har sovit som en prinsessa. huvudet dunkar fortfarande och det är torkat blod ): slog i det i förrgår i ett fönster när jag reste mig upp, inte skönt och det svartnade för ögonen. kanske borde åkt in och sytt.. men det känns lite bättre idag!

sitter och äter frukost bestående av två mackor med kalkon och ost, ett glas juice och en stor kopp te. frukost kan bli ganska enformingt, bra att variera sig. körde med havregrynsgröt ganska länge, och äggröra på knäckebröd, graipfruit, egengjord müssli med massa torkad frukt, mm. frukost är gott! gäller bara att ha lite fantasi.

jag åker in en timme innan jag möter upp helena i stan, tänkte springa runt i lite inredningbutiker, bla. granit som jag älskar! lagerhause också såklart och åhlens city har ju inredningsavdelning på ett plan. kul att titta lite eftersom vi renoverar! <3 sen blir det ju mysig fika, tror vi tar samma ställe som vi brukar, det har ju blivit vårt fik nu!

ikväll ska vi spela monopol och bara mysa! titta på film och ta det lugnt, laga middag och så. kanske tacos! vi får se. känns som det är helg redan, men det är ju bara onsdag. helt plötsligt går veckorna segare istället, innan sprang dom i väg! men det är bra, men tid till varandra. man ska leva i nuet!

ska ta och dricka upp mitt te, hoppa i badet och tvätta håret, sminka mig och klä på mig, sen blir det stan! vi hörs senare! ha en jättebra dag! solen lyser inte här idag, men det ska bli jätteskönt att komma ut och få lite nya intryck ändå! (:

puss&kram <3





inredning i vitaste vitt, fast i olika vita nyanser, riktigt häftigt och fint. dock älskar jag att bryta av med svart och grått.. så så här kommer ni nog aldrig få se vårt hem (; men ballt är det!



Kommentarer
Postat av: Christin

Hej



Jag är så glad att du har börjat skriva igen, att du inte la ner bloggen helt,utan bara tog en paus. Hoppas att det slutgiltiga resultatet blir bra i köket och att vi få se en massa efterbilder. (har du sett till att ta bilder under själva renoveringen? sådana brukar vara kul att ha)



Kram



Christin

2010-03-17 @ 13:50:53
Postat av: fanny

christin; blir jätteglad! :D är också glad att jag inte la ner bloggen, fast det hade jag aldrig tänkt. älskar att skriva här (: tack för dina ord! <3 värmer verkligen. självklart ska ni få se massa bilder på köket sen och bilder medans renoveringen är gjord också! (: allt är dokumenterat! massa kramar fanny

2010-03-17 @ 20:17:30
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Marielle

Vad mysigt att kunna läsa hos dig igen Fanny :). Roligt att du tog upp det här med frukostar. Det är faktiskt enformigt. Och jag som itne blir mätt på gröt eller ens är förtjust i det och heller inte vill äta bröd tar gärna tips:).

2010-03-17 @ 21:19:07
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback