vinterkräksjukan

hej allihopa (: hoppas att ni mår bättre än vad jag gör. hela kroppen värker, allt snurrar, illamåendet påminner var tionde minut och kroppen går på sparlåga. har sovit bort hela natten och hela dagen. kutat till toaletten hela tiden och levt på vätseersättning. tycker alltid man känner sig 5 kg lättare när man är magsjuk och jag längtar efter att kunna känna matlukt och höra andra prata om vad som ska äta till middagen. fy sjutton säger jag bara. tur att det här håller i sig en till två dagar. och jag hurrar för att jag ens orkar sitta upp i sängen (:

jag har legat och tittat på desperata husfruarna som jag missade igår. tycker om robin! hon är en sån genom snäll människa, sånna man vill ha i sitt liv (: jag är en människokännare ut i fingertopparna och det är jag glad för, man sparar sin tid på människor som bara snor ens energi.

resten av kvällen som snart är slut består endast av vila och få i mig vattenersättning, osötad blåbärs soppa och coca cola (tar bort illamåendet) förr i tiden sålde man pepsi på apoteket mot magbesvär. så ja, det hjälper (:

nu ska jag lägga mig ner och titta på ett till avsnitt, vi hörs sen, eller imorgon beroende hur pigg jag är. och jag kan inte leta recept på fruksot nu, mår illa av bara tanken på mat ^^ så imorgon får ni igen.

puss&kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback