fängelsefrukost!

god morgon! sitter och äter frukost bestående av fyra knäckebrödsmackor med skinkost och ett glas vatten. ja så flådigt med skinkost kanske det inte var i fängelsena, men ändå ^^ idag ska jag inhandla mer frukostprylar (; börjar sakta vakna till liv, var helt döende i duschen, sovit knappt tre timmar, men så är det. var för varmt tror jag! blir tidigt i säng ikväll (: efter husfruarna! kommer säkert sova någon timme när jag kommer hem också efter lunchen. idag blir det tonfisk, ägghack och sallad och en näve nötter. och sen ska jag ta min långpromenad också. om jag har kraft vill säga!

tom i huvudet minst sagt. ska läsa lite bloggar ist, så hörs vi senare! ha en jättemysig tisdag, här är det mulet, vilket jag tycker är jätteskönt, uppskattar verkligen såna dagar i mellanåt när det är sol hela tiden. just love it all.

ses sen (: puss&kram.



dom här har jsg på mig idag. riktigt sköna!







Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad har du i din tonfiskhack?

2010-05-04 @ 12:48:09
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback