filmkväll lördag!

god kväll allihopa! hoppas ni haft en bra lördag! jag har haft en bra dag (: har myst och vilat precis som det var tänkt. blev choklad&kakao ansiktsmask, man ville nästan äta upp den, så gott den luktade! (: sjönk ner i ett varmt bad med massa skum och lyssnade på musik medans. riktigt avkopplande. <3 jag älskar att lyxa till det och mår riktigt bra av det också. låg länge i badet och sen blev peeling med rosa skrubbhandskarna, med satsumas bodypeeling från bodyshop, filade fossingarna och shamponerade håret med shampo från redken som är riktigt bra! löddrar och luktar ljuvligt (: ska införskaffa deras bra inpackning också, typ det enda som inte bara lägger sig uppepå hårstråt utan verkligen går in och fixar mirakel :D bra produkter är viktigt tycker jag! då lägger jag gärna mer pengar och får det bra grejorna ^^

till middag blev det stekt fläskfilé i salt, peppar, timjan och i slutet rev jag i en vitlöksklyfta (blev jättgott), klyftpotatis och svampsås med 3 dl grädde, en hel kvibbile möggelost, 1,5 dl färska gula kantareller och en skvätt soya. gott gott! skulle haft sallad till, men det kom jag på försent (; blev iskall cola till maten. brukar aldrig dricka cola, eller läsk, men det var gott.

sitter i myskläder och dricker bedtime te och ska kolla på film nu. "goonies" eller döskallegänet på svenska (: den är så mysig. nostalgi på hög nivå <3

sov så gott sen, så hörs vi imorgon. imorgon blir det restaurangbesök på kvällen med peter pan. min låtsas pappa och på dagen ska jag plugga lite och så. sovmorgon också! underbart!

sov så gott nu som sagt, nu blir det film (: puss&kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback