friday

finally friday (: och helg, fast jag jobbar iof imorgon, fast jag ser inte barnvaktsjobben som jobb. det är bara mysigt och kul. ska umgås med gosfian saga när mamma och pappa är borta i sex timmar. ska bli mysigt (: har sätt att det ska bli regn imorgon igen, så det blir väl någon film med pippi, rita, leka med lera och laga "mat" på hennes spis! jag älskar barn! enligt spåtanten jag var hos ska ju jag och älsklingen få vårat första barn när jag är 28. så tre år till att bli bäst på att ta hand om barn (; jag har jobbat med barn mellan 10 månader - åtta år, så jag kan det mesta faktiskt. japp (:
ska strax iväg och handla ingredienser till middagen. det här ska lagas och ätas ser gott ut. jag tycker om gi mat, alltid gott, alltid lätt att laga (oftast) och det är riktigt färgglatt för ögonen (: sen innan matlagningen tänkte jag hoppa in i duschen och skölja av kroppen, det är helt klibbigt ute. och jag är varm. sen mat och film-mys och tända ljus <3
ska komma isäng efter det., för som sagt, ska vara på plats imorgon vid 8. blir väl upp vid halv sex skulle jag tro (: men nästan hundra kr i timmen för mys och lek, känns bra! ^^
hoppas ni har en jättemysig fredagskväll. så hörs vi mer imorgon! kommer nog inte sitta mer ikväll. puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback