Fruktsommar


Köpte två paket knallröda jordgubbar påväg till jobbet. Sen fick jag en banan av några som stod och delade ut frukt (vilken skitbra affärsidé förresten!) har rensat jordgubbarna och gjort en kopp grönt chaite, och sitter och fikar lite innan jag ska sätta igång här igen. Hade verkligen velat köra en fruktdetoxkur, rensa ut allt slagg i kroppen. Äta bara massa frukt, bär och fisk. Sallad med. Sen har jag ju "oturen" att jag rasar i vikt :( men äter man mycket av allt ska det nog fungera (; kött tänker jag undvika, min mage mår så mycket bättre av vitt kött som kyckling och fisk då. ska dricka upp mitt te och äta lite frukt och läsa lite nyheter på Aftonbladet! Alltså jag älskar att ha internet på mobilen!! :D vi hörs sen, är ledig ett par timmar mellan jobb, då ska jag möta upp en tjej och köps två stora (40*60 cm) svarta anslagstavlor från granit, nästan nya för knappt några pengar alls. Ska ha massa svartvita foton huller om buller i hallen brevid varandra! Kommer bli riktigt fint!! (: vi hörs sen! Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback