home is where youre heart is.

nu är jag hemma igen, har handlat middagsmat och det blir det här, kyckling med basilika bulgur! ska bli gott (: fast ska inte äta middag ännu! nu ska jag vila mig en stund och sen ska jag gå till secondhanden här borta, hittade nämligen en jättefin fleecefilt i det här trycket, för 40 kr, och den var nästan ny (: såg ny ut iallafall. höll i den sist, men la den ifrån mig, och en säker källa på insidan avslöjade idag att den finns kvar, haha (:

sen blir det middag som sagt, och myskväll med film, skumbad med levande ljus och mysig musik, feelgood film och sova tidigt. imorgon börjar jag nio. skönt (: jobbar i åtta timmar. och på fredag jobbar jag från nio till fyra. sen är det helg igen, den här veckan har verkligen gått segt, och jag har inte hållt reda på dagarn alls :p har en dagbokskalender som jag fick av helena i julklapp, men jag är totalt förvirrad hela tiden ändå.

ska ta och vila lite nu, så hörs vi senare (: ha en mysig kväll nu <3 pusspuss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback