Jobb

Hej allihopa! Hoppas ni mår bra! Jag är riktigt trött idag, blev inte många timmar inatt, men tänkte lägga mig och vila lite efter jobbet :) filmen vi såg på bio igår var bra, jag blir pensionärstrött nu mera på kvällarna, så jag höll på att somna dom sista tio minuterna. Skulle haft med mig två tandpetare (; hur som helst det vara massa mys. Så tack hjärtat mitt <3 ikväll ska jag ha en riktigt mysig kväll, jag har kännt mig låg de senaste dagarna och jag vägrar låta saker utifrån få mig att må dåligt. Jag har kämpat alldeles för mycket för att må dåligt igen. Och visst är det så att vi själva har ansvar över våra liv. Ta ingen skit som Grynet sa :) hur som helst, Jag tänkte ha myskväll med god hemlagad middag, skumbad, hemmaspa och en riktig feelgood film. Myskvällar är min bibel för att må bra :) slutar alldeles strax, så vi hörs mer ikväll. Hoppas ni har en bra dag! Massa kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback