Lördag

god morgon (: hoppas ni sovit gott och vaknade upp utvilade, jag ska till närakuten vid ett och få penicillin. ont i hela kroppen, tjockt gulgrönt snor, dunkande huvudvärk, rinnande ögon.. aaatjooo hela tiden ^^ men jag överlever hoppas jag (det kan ju faktiskt vara svininfluensan som dom trodde och jag är inte vaccinerad, ha)

ska strax göra frukost, är jättehungrig och det ska bli gott med hårdbrömackor med makrill i tomatsås. kanske kokar ett ägg till också. sen är det vila som gäller idag, jag är glad och varm ikroppen (det varma kanske är febern) men jag är glad iallafall. och jag hoppas ni också är det! <3

har alla O.C sesonger på datorn och jag gissar att jag kommer se ganska många avsnitt av dom idag (: läsa tidningar, har nya topphälsa, amelia och plaza interiör! mys. blir mycket gos idag i sängen alltså. ska bulla upp med massa kuddar och allt vad man behöver när man mår såhär. men nu blir det först frukost!

vi hörs senare (: ha en jättemysig dag! puss&kram.



trött sjukis utan smink. (nu är jag dock helt röd om nosen)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback