madonna, breakfast och holgakamera-app

god morgon måndag! ny vecka och jag är på strålade humör! :D jag har sovit riktigt bra. skönt att vakna upp med ett leénde på läpparna och ligga och dra sig i över en timme och bara fundera, pilla på iphonen och hitta världens bästa app! jag har velat ha en kamera som fanns förut som heter olga, den tar så där mysiga foton så det ser ut som dom är tagna på 70 talet! och det var massa coola effekter. älskar den redan! (: fotade lite god morgon bilder, lägger upp dom här nere! (sune är med på en eller två bilder också)

har precis ätit frukost och sitter och lyssnar på alldeles för hög musik (madonna) men det är bra, sjunger med och såå. (; ska strax fixa lite, så av med pyjamas och på med kläder, sen ner till bokhandeln och skriva ut lite stuff och så. ta en runt i centrum och kika lite i affärer och kika runt. dagens planer är mest att jag planerat att bara ta dagen som den kommer, brukar bli bäst så (: jag är en otroligt strukturerad person, men jag är spontan också. mår bäst av att ha rutiner gällande mat och sov klocka, ja precis som skalman (; men allt därimellan tar jag som det kommer. tror man mår bäst av det! iallafall jag (:

ska surfa runt lite på favorit bloggarna och sen ut i solen! vi hörs! puss på er.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback