morning

mysig morgon här hemma, sitter med täcket omlindad om mig med frukost framför mig som jag precis ska hugga in på. mums! idag skulle jag haft matteprov, men det blir uppskjutet, så jag ska börja den här tisdagen den 25 maj med att ta det lugnt, äta frukost i lugn och ro, titta på ett avsnitt av o.c, läsa i topp hälsa och leta efter ett gott recept både till lunchen och middagen.

ikväll ska jag och darlingen på bio, ska se greenzone och tro mig det var inte jag som valde :p men man måste ge och ta eller hur! jag vet inte hur många biofilmer jag fått välja så nu är det minsann på tiden! (; så den ska vi se! ska bli jättemysigt och jag längtar! bio är så mysigt tycker jag! förutom när man råkar hamna brevid någon som inte förstår att jag ska vara tyst.. hm. jag är inte den som inte säger till, och det är inte alltid man får ett leénde tillbaka, haha :p

innan jag gick upp och gjorde frukost låg jag och tittade på halv åtta hos mig på webtv på mobilen, fungerade riktigt bra (: jag är jättenöjd, men inte med batteriet, det är skandal. jag använder min mobil en heldel och det har varit vissa dagar då jag fått höra av mig och sagt att nu dör min mobil, vi hörs senare.. typ. så jag måste lära mig att alltid ha med min laddare! annars är jag jättenöjd! (: köpte en app i går som gör så man kan hålla koll på sina utgifter, riktigt bra för mig som är totalt tankspridd. så jag får lite koll på läget ^^

ska äta min frukost & dricka mitt gröna te nu och titta på o.c! vi hörs lite senare. har lite saker jag ska fixa sen, som att lägga in massa nr på nya mobilen, alla ligger kvar på gamla telefonen (minneskort?!) så det ska jag fixa med, och även handla mat, äta lunch, mm. så, vi hörs senare (: 

ta hand om er och hoppas eran dag blir jättemysig! <3 puss&kram.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback