myslördag!

hej på er. har varit på närakuten nu och fått utskrivet penicillin mot bihåleinflamation och halsfluss. heja. men det här ska jag väl överleva också ^^ ska äta penicillin i tio dagar iallafall, och jag hoppas verkligen att jag kan jobba på måndag, har inte råd/lust att vara hemma. icke. mamma följde med som moraliskt stöd (; och sen gick vi och handlade lite mat och snask tills ikväll (: vi ska ha myskväll här hemma med skräckfilm, cola, sour cream ringar, 1 kg smågodis, popcorn och mörk choklad. är det helg så är det (;

blir pannkakor med lättvispad grädde och jordgubbssylt till middag också. ska man vara onyttig kan man ju lika gärna vara det fullt ut.

ska lägga mig och kolla lite på O.C nu och slappa, vi hörs sen (: ha kommer lite "dagens outfit" med nya kjolen från h&m. "kort utställd modell med bred linning" mm, söt som socker! puss!

 
 

. blommig kjol - h&m divided . svarta leggings - gina tricot . svart linne - h&m . svart tunn kofta med knappar - h&m .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback