nudlar med chili & wookade grönsaker

har legat och slappat och myst i sängen under duntäcket sen jag bloggade sist och tittat på webtv. är inte det en jättebra uppfinning! jag hinner aldrig, eller så missar jag alltid allt som går på tv, så webtv är riktigt bra för mig (: jag vägrar bli en sån människa som "aa, visst vi kan ses, men jag måste vara hemma kl 20, för då börjar anna anka söker assistent.." har aldrig sett det då (; men ja ni fattar..!

håller på att koka upp vattnet till mina nudlar, måste få i mig lite "näring" det är väl inte någon som helst näring i nudlar? (: hade iof tänkt att riva i en chili så det blir lite eld & lågor och ha i wookgrönsaker! det är grejer det! sen kanske vitlöksbröd till. det får bli lunchen idag. men först ska jag springa till centrum för jag har ingen chili kom jag på..! och då kan jag likagärna dammsuga och så innan (;

sitter och lyssnar på redical face, jag älskar deras musik. deras musik och titta på vackra bilder på nätet. det är själsterapi för mig, blir lugn och harmonisk. även fast jag är en väldigt harmonisk människa, så är det riktigt mysigt. jag är en person som ser tankar, drömmar och sånt i bilder, så att se vackra saker för mig är någonting jag uppskattar! typ fina dukningar, geometriska figurer osv osv. mm (:

ska ta och samla ihop mig och komma ur min blåa nallepyjamas från bik bok..! (: vi hörs senare. ta hand om er nu, puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback