snart slut..

.. på den här måndagen. den har varit riktigt bra vill jag lova (: har haft massa energi och varit glad hela dagen (: ja, jag tror minsann att heeela dagen har varit felfri. och snart är det dax för film i mysiga soffan.

åt en jättegod middag som ni såg härnere, varit ute på promenad, suttit och kollat på o.c, lyssnat på massa musik, pratat i tel, handlat middagsmat, varit på snus-jakt (en speciell sort som tydligen bara finns på ica,.. besökte fyra ställen innan..) varit på promenix med pontus, lagat och ätit middag, och pratade precis med mamma i telefon..! förstår ni att min mami kommer hem imorgon :D som jag längtar!! och snart blir det film.

jag älskar mina nya kamerafunktioner. älskart! dom är riktigt roliga och man dör nästan av skratt. jag höll på att kissa på mig och tårarna rann bokstavligt talat! (;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback