summerday

ännu en underbar dag har passerat och jag är gladare än gladast! känner mig utvilad, lugn och harmonisk i kroppen, det var riktigt skönt med sovmorgon vill jag lova! och en slappdag. behövde det! (: har kikat på o.c och gått runt i pyjamas halva dagen, sen fick jag ett ryck och gick ut på promenad, gick på loppisen här nere och fyndade en ball handelvissp (en sån som man snurrar på en spak och så snurrar visparna) i krom och mattsvart, jättefin (: och en kortärmad kvart och vit rutig skjorta, såg lite rockabilly ut. kul med loppisar (: efter det blev det en sväng till affären och i matkassen hamnade pepparbiff, stark beasås och grillchips till (nyttigt värre, jag som snackade om att köra fruktdetox igår.. haha.) men det ska jag minsann, kan ju köpa på mig massa frukt i stan, dom har ju mängder med fruktstånd på hötorget.

resten av kvällen ser ut som sådan; samtal med mamma från österrike strax, sen film och sen sova. inte mycket planer alltså (: imorgon börjar jag nio och slutar 15, sen sitter jag barnvakt på kvällen mellan 15:30 och 18:00 sen ska jag hem och plugga. på tisdag är det sista mattelektionen! yeey. provskrivning och sen ska jag söka till andra distanskurser, jag pluggar mycket hellre på distans, usch för varma klassrum mitt i sommaren, jag vill ha skolboken med mig ut på en filt, med saft, frukt och solskyddsfaktor och ligga och läsa i skuggan! mysigt!

nu ringer nog mamma snart. hoppas ni får en mysig kväll, så hörs vi mer imorgon! puss&kram <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback