sunny day

god morgon vänner! hoppas ni sovit gott. jag har sovit som en sten, var så himla trött igår, men nu är jag utvilad, och har precis ätit en god frukost! solen skiner ute och om någon timme ska jag träffa pontus och äta lunch i parken, blir grillad kyckling och potatissallad, mums! sola ska vi göra också. iallafall ansiktet, känns lite galet att ligga i bikini nu, men det är inte långt kvar. snart snart kan man åka och bada och sånt mys! längtar till alla sommarkvällar med grillning och nattbad. det ska bli riktigt varmt i sommar har jag hört. skönt! även fast man blir helt galen på värmen i mellanåt ^^

får se vad kvällen bjuder på. nadia skulle nog iväg, så antingen blir det o.c maraton eller hänga med någon kompis. nästa vecka jobbar jag måndag, tisdag, torsdag och fredag, så helgen = vila! är helt död på helgerna nu när jag börjat jobba. så man är inte så himla rolig, men men (; man väljer sig ju vid allt som man säger.

nu ska jag hoppa in i duschen och fixa iordning mig lite. vi hörs senare! ta hand om er (: och ha en jättemysig dag! puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback