dansa hela natten

vi har tokdansat hela kvällen, jisses va kul. varm blir man bara. och grannarna måste ju lätt tycka att vi är roligare att titta på än tv ^^ jag har haft en helt underbart mysig och kul eftermiddag och kväll. det har varit lång promenad i snöyran, gud så mysigt att titta mot gatulyktorna och se stora vackra snöflingor falla. och en bäcksvart himmel. så himla mysigt! hand i hand i dalande snöflingor <3
vi har druckit årets första glögg och ätit jättegod middag, pratat, varit närvarande här och nu. tittat på hundratals vackra ljuslågor, kramats och gosat! ja, livet är inte fy skam vill jag lova! jag älskar det! och jag mår bara bättre och bättre för varje dag som går. nu ska vi leva på riktigt du och jag <3
ska strax hoppa i säng, är dödstrött. sådär mysigt skönt trött. ska bara bädda upp sängen och tvätta av sminket. sen dyka i säng. imorgon ska jag plugga, all day long! blogga såklart med (: och hinna med en till film ska vi. på torsdag kl 18 ska dom vara tillbaka ^^ så vi har lite mer tid.
hoppas ni mår bra, har haft en jättegosig tisdag och sover gott! (: puss&kram!
hängt upp ljusslingan med glödlampor (från granit) runt om i den stora dörröppningen in till vardagsrummet nu. blev riktigt bra! <3


Kommentarer
Postat av: Petra

Å. Den är jättefin! Måste nog kollas in nästa gång jag kommer till granit.



Mys på!

2010-11-24 @ 09:48:52
Postat av: Lisa

Mysigt=) Men vilka är du & jag ?

2010-11-24 @ 17:35:42
Postat av: Anonym

känns som du träffat någon ny.. om det inte är alex du skriver om men så känns de ju inte.. hm, är de nån ny du träffat borde du kanske ta bort de som står om alex i din inforuta..

2010-11-24 @ 17:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback