God morgon lördagsgodis!

Åh mysigt att vakna upp utvilad och glad och av kattspinn. Det är grejer det (: jag gick upp ringde hjärtat mitt och har ätit världens brakfrukost nyss; havregrynsgröt med mjölk, ett hårdkokt ägg, en rågkuse (macka) och en kopp te. Mätt och belåten (: ska strax hoppa in i duschen och ta mig en rask promenad till bussen och åka till bostadsrätten och röja järnet! Är peppad och frukosten gav mig energi (: Jag har börjat få riktiga pirrningar i hela kroppen! Jag har längtat efter den nya bostadsrätten så mycket (älskar att umgås med mamma inget sånt, men att flytta hem till mamma igen när man är 25 känns inte helt optimalt faktiskt, jag behöver ha mitt eget och så är det) (: och nu när det är så få dagar kvar så kan jag inte hålla pirret i schak riktigt ^^ mysigt det ska bli (: få köpa nya möbler pynta mysigt till jul och bara njuta av lugnet! Det är väl det här som kallas lugnet efter stormen?! ;) även fast det brukar vara innan.. Men men. Lugn och ro och harmoni står högst upp på min önskelista i år! Det känns väldigt troligt att det blir så! <3 Nu ska jag duscha! (: hörs senare! Ha en mysig lördag! (: puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag vill också vakna av kattspinn och äta den där frukosten <3

2010-11-13 @ 20:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback