good night

åhw, nu är jag jättetrött. ögonen svider. men jag ska krypa ner i säng nu och gosa med katterna. och sova sen. ska upp kl 05 imorgon, hua! men men (; får vila när alla kartonger är uppburna i lägenheten. alltså jag känner mig själv kommer garanterat börja slita som ett djur iallafall med köksprylarna redan imorgon kväll. och myskväll ska hinnas med. är helt döende. och behöver piggas upp. blir nog lite hemmaspa! kanske kan baka någonting och titta på film om vi lyckas koppla in dvd spelaren (;
dagen har varit bra iallafall. jag har burit 33 flyttkartonger all by my self. nu är det dax för ryggen att vila! (: är med i en tävling om att gästblogga hos en bloggvän, det hade varit kul och självklart har jag tid trots flytten, nu är det värsta nästan över ju ^^ haha, julius ligger och snarkar i mitt knä. han och harry har lekt järnet ikväll. tröttfisen! aldrig hört en katt snarka innan!
nej nu ska jag hoppa i säng, tack för alla era fina kommentarer! blir så glad (: ska lägga upp lite roligare bilder på lägenheten imorgon, eller i övermorgon. med en riktig systemkamera. halleluja för iphonen. men kameran suger!
god natt alla fina! vi hörs imorgon! puss&kram (:


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Lycka till med flytten!! <3

2010-11-17 @ 02:09:46
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Aldrig hört en katt snarka? Mina snarkar hela tiden, haha =) PUSS

2010-11-17 @ 03:58:09
URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kalasfint badrum förstår att du är nöjd med nya placet:D Min katt snarkar också, passar bra att ha henne i sängen när sambon är borta och man behöver höra lite sovljud för att somna ♥

2010-11-17 @ 10:04:05
URL: http://kreativtkaos.se
Postat av: Petra

hej hej! ( :



Allt väl? Lycka till kära du med allt.



Kram

2010-11-19 @ 18:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback