happyface

dagen har bestått av pluggande, jag är skitseg. men har hoppat runt med musik i öronen i en kvart nu. dansa gör en happy! (: och lenka är bäst på att göra happymusik! ska strax hoppa in i duschen och ta en myspys promenix till centrum och shoppa födelsedagspresent och lite godsaker! ikväll blir det film och födelsedagsfirande med middag och allt vad det hör till och sen sova. imorgon tänkte jag ställa klockan på åtta, och plugga heeela dagen, på kvällen ska jag göra lite roligare saker än att plugga! ha hemmaspa, det är påtiden, jag har försummat mina torra & varulvsliknande ben allt för länge nu, haha (; så det blir bad och myspys med tända ljus och skrubb och sånt skönt! borde köpa några badkulor!
vi hörs senare, eller imorgon! ha en jättebra dag! ta hand om er (: puss&kram!


Kommentarer
Postat av: Klara

Förlåt om jag är klumpig nu, men är du gravid? Din mage ser lite så ut. Inte ett dugg tjock eller så, bara lite putig och spänd. Det var längesedan jag tittade in här och jag kanske har missat något.

2010-11-09 @ 00:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback